Maxi cosi nr 2 bekleed


In augustus 2011 heb ik deze maxicosi bekleed voor een moeder van een kindje uit Sterre haar klas.
Hierbij nog even de foto's van deze suikerzoete verschijning :-)

(Voor liefhebbers hier nogmaal de link voor de beschrijving van het bekleden van je eigen maxicosi: http://acolourfullifezomer2009.blogspot.com/2010/05/beschrijving-maxi-cosi-bekleden-van.html )


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "Maxi cosi nr 2 bekleed"

  1. Anoniem Says:
    7 april 2012 om 08:34

    Hallo
    Ik ben Wil en heb ook vraag.
    Wat ziet dat er erg mooi uit zeg.heb je knap gedaan hoor.Heb je daar een patroon van?zo ja zou je willen delen of doorverkopen?Wij hebben pas 2 weken een kleindochter erbij maar de maxi is bruin en onze zoon en schoondochter zouden erg graag een roze hoes eromheen willen,maar ja waar haal je het patroon vandaan.?ik ben niet goed in patroon tekenen dus je begrijpt hopenlijk mijn vraag.

    mijn e-mail is hen_kusters@hotmail.com

    ik hoop iets van je te horen.
    Wens je fijne paasdagen groetjes Wil Kusters

  2. Terazi says:
    7 april 2012 om 15:43

    Wauw, echt super mooi...