Ik ben er weer!



Misschien ga ik weer door met het blog.

Ik heb veel dingen gedaan...en veel niet geblogd.

Ik heb er wel weer zin in!

Ik ben met de tuin bezig. Van gewone tuin naar moestuin...

En niet te vergeten natuurlijk het nodige genaaid...

Ik heb ontzettend zin om weer wat te gaan bloggen.

En om maar gelijk van wal te steken met het grootste nieuws...
Er is een 5 bij 3 naaikamer in mijn huis sinds 2 weken!!!!!!

Dus naaien en de tuin zullen wel de items worden...

Oh ja en koken!

Nou ik ga lekker slapen. Tot snel!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

4 Response to "Ik ben er weer!"

  1. PeTrA says:
    25 maart 2012 om 22:21

    Hey leuk! Succes ennuh.. Laat maar zien die creaties! ;-)

  2. Vlijtige Lies says:
    26 maart 2012 om 12:30

    Gezellig...kom maar op met al je moois,groet!

  3. Mirella says:
    30 maart 2012 om 23:34

    jaaaaa.... leuk kom maar op! ik genoot altijd van je creatieve uitspattingen dus... ;-)

  4. Anoniem Says:
    6 april 2012 om 13:29

    jeetje wat maak je leuke dingen,daar moet je wat mee doen!
    waar haal je die leuke patronen vandaan of doe je dat ook zelf Simpel daar ga ik voor maar met assesoire's kun je het nog leuker maken dat zie ik wel bij jouw.Je hebt een schattige dochter die met alles staat.
    gr van een moeder die straks oma wordt van een meisje en zo graag weer iets leuks wil maken