Nieuw rokje



Nou op aanraden van Petra dan maar gezocht naar iets om te maken. Het eerste resultaat was een redondo. Ik heb er geen foto van hij hangt boven. Mooie rok maar ja weer dezelfde stofjes etc. Ik wilde wat anders...
Beetje gaan surfen en rokje van kiezeltje tegengekomen ter inspiratie. Ik ben gek op gemeleerd grijs in verschillende tinten overigens. En daar is een snel rokje uitgerold. Ik vind hem eigenlijk heel leuk geworden.
Ik moet vaker een spontane naaibeweging doen!
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "Nieuw rokje"

  1. PeTrA says:
    26 januari 2011 om 02:15

    Goedzo! Je hebt gewoon zoveel talent en kijk op kleur enzo dat het zonde is dat je er niks mee doet! Vooral nu je meis nog deze leeftijd heeft!
    Erg leuk dit rokje.. ik hoop dat er nog veeeeel meer volgt ;)

  2. Nicole Claudia says:
    26 januari 2011 om 02:31

    Ontzettend leuk en stoer rokje. Gewoon lekker blijven rommelen en inspiratie op doen. Je maak zulke mooie dingen!!!

    Groetjes, Collie