Zo gelachen vandaag met foto's maken!


Ik heb me echt rotgelachen vandaag. Voor Sterre naar bed ging wilde ik nog even foto's maken van haar met de "a la Mim-pijurk". Ik zag de bui al hangen dat het een drama zou worden, dus ik had er een mooi verhaal van gemaakt hoe leuk het was en ik ging voordoen hoe ze moest staan. Nah gelachen! Ze vond het helemaal geweldig en ging allemaal poses verzinnen en in de kamer doen haha. Ik stik van de foto's waar ik normaal gewoon een schim heb op mijn lens die wegrent. Ze ontpopte zich als een waar fotomodel. En echt nog maar 3, maar de meeste poses  heeft ze zelf bedacht. Wat een eigenwijske he!! (Zie 2 topics naar benee voor alle foto's)
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

3 Response to "Zo gelachen vandaag met foto's maken!"

  1. Alies says:
    25 januari 2010 om 23:37

    Hoihoi,
    Het jurkje is superleuk geworden! Is het en bestaand patroon? Zo ja, welke? - Wil 'm eigenlijk ook wel graag maken voor de zomer ;-)
    Groetjes Alies

  2. Anoniem Says:
    26 januari 2010 om 02:39

    ...einfach zu schön ♥ was ist das denn für ein Schnitt wenn ich mal fragen darf???

    ♥-lich Marion

  3. A Colourful Life says:
    30 januari 2010 om 16:51

    @mama en zo
    Nee het is eigenlijk meer een geflaste jurk. En makkelijk zelf te maken. Gewoon een bovenstukje met een gerimpelde rok ;-)
    Maar zo zie je dat simpele dingen leuk resultaat kunnen geven.