Machines even tijdelijk inruilen voor kwasten en verf



Toen ik verhuisd ben in mei heb ik het huis grotendeels al opgeknapt. De hal en de trap heb ik echter tot later bewaard omdat daar de minste meubels staan en dus makkelijker was om tzt nog op te knappen. Na een warme zomer waarin er in huis verder ook niet veel gebeurd meer is, breekt echter nu de tijd aan om de handen weer uit de mouwen te steken in huis. Sterre's garderobe is in september al een aardig eind op weg geholpen, dus dat kan even wachten. Ik zil vol met ideeen om kleertjes te maken,  maar als ik tegen een kale hal aan moet kijken....
Dus ik neem even een kleine pauze en verruil tijdelijk de naaimachines voor verfkwasten en behang!
Hier en daar moet ook nog een plintje op het laminaat...
De plinten liggen gewoon al klaar zelfs, maar het was even blijven liggen.
Nu dus eerst even alles afmaken!
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

3 Response to "Machines even tijdelijk inruilen voor kwasten en verf"

  1. Zita says:
    14 oktober 2009 om 02:30

    Gezien de mooie creaties die je maakt, denk ik dat je huisje ook een paleisje gaat worden!
    Succes er mee.

    Groetjes,
    Zita

  2. Nicole Claudia says:
    14 oktober 2009 om 02:43

    De laatste weken heb je enorm veel mooie creaties gemaakt dus ik denk dat Sterre niet zonder zit....

    Heel veel plezier met het maken van een mooie gang en trap! Succes alvast!

    Groetjes, Collie

  3. Jeannette says:
    14 oktober 2009 om 03:43

    Toll geworden ist das Shirt udn so schön buntig!
    Super!
    LG
    Jeannette